inte lika bakis längre

Trots att jag mår bättre så har jag en outhärdlig och sprängande huvudvärk.
Har inte ätit nåt på hela dagen, det lär ju komma upp då igen.
Uscha. Oliwer mår lika dåligt han ^^ Vi ligger här och kurar i soffan framför en film.
Ikväll blir det bara att ta det lungt och inget annat!

Ni undrar säkert vad jag tyckte om filmen jag var på igår?
Eclipse..
Hmm, ja det finns bara fyra ord: hur bra som helst! ♥
Så se den helt enkelt.
Jag tänker inte avslöja vad den handlar om, då blir det ju inte så kul eller hur?
Men jag kan säga såhär, kemin och spänningen mellan de tre huvudrollerna är helt otrolig och det gör att du inte kan slita ögonen från bioduken!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0