hot day

Vilken underbar dag. Jag och gänget trängdes ihop i min lilla bil och drog till stranden!

Visst har jag en snygg bil? ;)
Men tänk er att åka 6pers i den :o
Man ryms ju knappt tre st. i bakstätet.
Jag körde, Oliwer satt fram med mig, Tania, Melissa, Jocke och Adde trängdes där bak.
Haha, lilla Adde vart less efter ett tag så jag stannade så hoppade han ner i bagaget med handdukarna, mjukt och skönt (a)
Hem så körde Jocke, så då fick jag, Melissa, Oliwer och Adde trängas istället (a)
Men vi är minst, så det gick faktiskt bra då :) Jocke med sina jävla muskler, blir det ju trångt, men Tania har tur hon ^^
Ja ni kanske har räknat ut det? att det var en partripp till stranden?
Jag och Oliwer, Melissa och Adde, Tania och Jocke..
Sooo sweeet!

Vi var på stranden och hängde hela dagen!
Jävla skön dag.

Men nu kom Oliwer hit, så vi ska gå ut och äta middag.
Jag får se om jag hinner med att blogga. Om jag ens går hem till mig.
Jag tror jag sover hos Oliwer inatt!

sötnos ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0