varför jag inte bloggat.

jag har ju inte uppdaterat något alls sedan påsk.
och anledningen till detta är för att jag varit utomlands ända tills i måndags.
först så var jag till Turkiet, var menat att jag skulle vara där bara en vecka. men det var så underbart väder, så stannade 2veckor extra ^^
vilket blev helt lagomt, för då hann jag hem och vända till sverige för att tvätta lite kläder och packa ner allt igen. för då var det dags för mig att åka till Grekland i en vecka. där stannade jag 1vecka extra för att jag träffade på några riktigt trevliga typer som jag blev riktigt bra kompis med :) så då bodde jag hemma hos dom i deras sköna villa.
vad hände sen då?
joo, jag hann inte mer än komma hem till Sverige, för än jag fick ett samtal från en modell agentur i Frankrike, som ville att jag skulle komma ner och göra några plåtningar för en tidning och gå på en av de största modevisningarna i Frankrike.
självklart så svarade jag ja, och då var det bara att packa väskan igen och flyga neröver!

så nu är jag skapligt bru och vacker vill jag lova :)
(tyvärr syns det ej på mina outfit bilder, eftersom att jag aldrig orkar ändra ljuset i den där jädra fotostudion!)

men här är en bild från stranden i Turkiet :)

bruun :)

två modellbiler från Frankrike också :)
(varnar känsliga tittare för lite naket ;) )






Kommentarer
Postat av: filip

Läckert! ;)

2010-07-01 @ 16:11:48
URL: http://filippez.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0