MÅNDAG!

Hej alla ni unika läsare :)
Jag orkade inte skriva igår efter bion, var sjukt trött, men iallafall så var filmen jätte bra, verkligen värd att se :)

Men ja, vad har jag gjort idag då eftersom jag inte uppdaterat förän nu?
Jo såhär är det :)
Jag var och tog en fika med Nilla och sen så drog jag på skolan en snabbis för att hämta hem ett fotoarbete som inte kunde skickas över datorn.
Efter det så gick jag på stan ett tag och köpte lite kläder och annat :)
Och juste, här är det som var i mitt hemliga paket :)

Kolla vad jag köpt :')
En iPhone 3Gs!
Ska nog beställa detta skal också ^^

Gulligt va?


Och här bilder på det jag köpte i stan idag, men dom är dock inte tagna med kamera.


{Ursäkta det fula trycket som blev på den rosa klänningen och kanten på klänningen med mönster. Men la in en text först, och när jag gjort det och sparat och tagit bort den riktigt bilden så ångrade jag mig ^^}


Lite söta bikins eftersom jag åker utomlands till Turkiet först en vecka och sen till Grekland en vecka :)

Vet ni vad jag har tänkt att göra efter sommaren eller nåt?
Få ihop pengar så att jag kan åka till Miami!
Hur underbart skulle inte det vara då? :o
Sjukt underbart ställe verkar det som och sen så har jag ju släktingar där också.
Sen en sak till :)
En av dom släktingarna sökte till Top Model, säsong 11.
Och vet ni, hon kom med :)
Men hon åkte typ ut näst först av alla eller nåt sånt :(
Då när dom bor i huset med de alla de 13 modellerna som kommit med..
Lite coolt faktiskt ;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0